21 Ekim 2008 Salı

ilk ördüğüm şal



aslında bir süredir blogumun altyapısı ile uğraşıyordum. bir de internet kablomun bir teli kopmuştu (bi wireless'ımız bile olmadı) bu nedenlerle henüz bişey ekleyemedim. ama artık yavaş yavaş başlıyorum ve ilk olarak ilk şalımı eklemeye karar verdim. şal kullanmayı çok seviyorum. bu şalı da çabuk örüldüğü için seçmiştim. bildiğiniz örümcek örgü. ama tahmin ettiğim gibi kolay olmadı. birincisi örümceklerin boyunu eşit ayarlamak hiç de kolay değilmiş. ikincisi de biraz havalı olsun diye simli ip kullandım, ama örerken sim katı ayrılıp durdu. her neyse sonuçta bitirdim ve özel günlerde kullanılabilecek ince ve bence şık bi şal ortaya çıktı. arkadaşlarımda bu şalın boncuklu ve pullu örülmüşlerini de gördüm. simli iple uğraşmak istemeyenler için değişik fikirler olabilir. ve bence onlar çok daha gösterişliydi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaptığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...