28 Mart 2012 Çarşamba

amigurumi fare anahtarlık 2


anlatımını EDACROCHE'den aldığım bi fare modeli. yanlış hatırlamıyorsam onun da fotoğrafında anahtarlık elindeydi. çok hoşuma gitmişti, hatırlıyorum. anahtarlığın boyutları hakkında fikir veriyor insana. ben de aynı yöntemi kullandım anahtarlıklarımda. 

genelde örgülerimi anlatımı olan modellerden seçiyorum. nereden aldığımı da yazmaya çalışıyorum. tamamen bana ait olan amigurumilerim de var tabi ama hala tasarım konusunda gelişmem gerektiğine inanıyorum. yalnız aldığım tariflerde aklıma yatmayan, beğenmediğim bi yer olursa değiştiriyorum. böyle böyle de kendi tasarımlarımı geliştirmeye başlayabilirim sanırım. herneyse, bu farecikte de ufak bi değişiklik yaptım. boyunu biraz daha uzattım. çok güdük kalmıştı çünkü. bu tür farklılıklar elbette el farkından veya kullanılan ip, tığ gibi malzeme farklılıklarından olabilir. önemli olan örgülerimizi kendi koşullarımıza adapte edip bu farklılıkları en aza indirmektir. fazla mı konuştum bu sefer ne???

bera'nın okulundaki (kardelen çocuk köşkü) öğretmenlerimizden çiğdem öğretmen için de bu fareciklerden ördük bir tane. aşağıda bizimkiyle yanyana görülüyor...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaptığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...