24 Şubat 2014 Pazartesi

amigurumi fil


funda hanım, kızı beyza'nın fil temalı doğum günü için oyuncak fil sipariş vermek istedi. oyuncağımızın modelini internetten seçtik. önerdiğim fotolar arasından en çok jasmine.in.ua sitesinde bulduğum bu koca kulaklı, sevimli fili beğendi funda hanım. ben de yeni bir model olmasının heyecanı ile çok severek ördüm. boy boy da fotolarını çekmişim, seçerken bayağı zorlandım. yalnız üstteki fotolarda kaşlar ve tırnaklar yok. onaylatmak için gönderdiğim fotolara bakarken farkettim olmadıklarını. neyse ki postaya vermemiştim henüz...



bu cüceyi de başka bir doğumgünü çocuğuna hediye etmek için sipariş vermişti funda hanım. farkettim ki ördüğüm oyuncaklar giderek büyüyor. her seferinde daha fazla elyaf tepiyorum içlerine kanımca:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaptığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...