17 Şubat 2014 Pazartesi

boncuklu lavabo perdesi ve sakallı ipten paspas



lavaboların girişine asılan boncuklu perdeleri çok severim ama piyasada çoğunlukla satılanlar hep çok basit ve özensiz gelmiştir gözüme. biraz daha güzel boncuklar olsun isterseniz bu sefer de fiyatları çok artıyor. hal böyle olunca ben de kendim yapmaya karar verdim. giriş çıkışlarda yüzümüze çarpıp durmasın diye orta kısmında kısa, yanlara doğru giderek uzayan boncuk dizileri hazırladım. tabi maliyeti de düşürdüm böylece. lavabonun fayanslarına uysun diye lila, mor tonlarında boncuklar kullandım. keşke fotoyu çekerken havlunun rengine de dikkat edeymişim:)  bu dizileri uygun ölçülerde kestiğimiz süpürgeliğe bağladım. bildiğiniz duvarların kenarlarına çakılan süpürgelik:) bu ende başka malzeme bulamadım evde. görüntüyü biraz toparlamak için süpürgeliğin etrafını mor renkli yünle kapladım. dışardan görünmüyo. içeri girince kafanızı kaldırıp bakmazsanız zaten hiç sorun yok.

sonuç olarak o piyasada satılan ama benim fiyatlarını yüksek bulduğum boncuklu lavabo perdelerinden daha ucuza mal olmadı. ama görüntü fazlasıyla içimize sindi ve masrafına kesinlikle değdi:)

lavabonun önüne yine lila ve mor renklerde sakallı iplerden ördüğüm küçük paspası da serince her şey  tam oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaptığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...