2 Nisan 2014 Çarşamba

la la love you cowl - boyunluk


rengi ve modeli bana bırakılan bir boyunluk siparişi alınca soluğu ravelry'de aldım. boyunlukta daha çok kalın ipler kullanılsa da daha sipariş ilk konuşulmaya başlandığında aklımda tek bir ip vardı: kısa süre önce yüncüde görür görmez 2 tane sepete attığım alize angoralarım. genç bir üniversite öğrencisine hediye olacak boyunluk için la la love you cowl modelini seçtim. ipim ince olduğu için geniş öreyim iki kat kullanılsın diye düşünmüştüm fakat uçlarını dikip ikiye katlayınca boyunda duruşu hoşuma gitmedi. kıvrıldığı için modeli de belli olmadı. ben de önce kıvırdım sonra diktim. böylece katlandığı zaman iki katı da düz olacaktı. yukarıdaki fotoda da görülüyor. hangi yöne katlayacağını çözünceye kadar biraz zor oluyor belki ama boyunda böyle daha güzel duruyor. umarım hediyesini alan genç arkadaşım çözmekte çok zorlanmamıştır. aşağıda iki farklı kullanımını görebilirsiniz. güzel bir manken bulamadığım için çok güzel fotoğraflayamadım.


önce misinalı şişle yuvarlak örmeyi düşünmüştüm ama kolumun altında örmeye alışık olduğum için misinalı şişi gözüm yemedi. ipim fotoğraflarda kırmızı gibi çıksa da aslında aşağıdaki gibi çok tatlı bir rengi vardı. daha örme aşamasında aynı renkten bir boyunluk siparişi daha aldım hatta.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaptığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...